jueves, 10 de enero de 2019

Chistes 2



Ion şi Gheorghe vorbeau într-o seară înainte de Revelion, şi Ion zice:
– Gheo! Ţie ce-ţi place mai mult? Petrecerea de Anul Nou sau să te culci cu nevastă-ta?
La care Gheorghe răspunde:
– Băi Ioane, sincer, Anul Nou, că ăla-i mai des!

Ion y Gheorghe hablaban una tarde antes de Nochevieja, y Ion dice:
-¡Gheo! ¿A ti qué te gusta más? La fiesta de Año Nuevo o acostarte con tu mujer?
A lo cual responde Gheorghe:
-Pues Ion, sinceramente, Año Nuevo, ¡que ocurre con más frecuencia!

Soţul meu mi-a spus că pălăria care mi-a adus-o Moş Crăciun mă întinereşte cu 10 ani.
– Dar ce vârstă aveţi?
– 35 de ani.
– Vreau să ştiu… fără pălărie!


Mi marido me ha dicho que el sombrero que me ha traído Papá Noel me rejuvenece 10 años.
-¿Y qué edad tiene usted?
-35 años
-Quiero saber... sin sombrero!

Quiero Aprender Rumano

1 comentario: