viernes, 9 de noviembre de 2018

Ejercicios Tema 4 Assimil y soluciones Tema 3



Traducir al español las siguientes frases del rumano:

1. Unde este bricheta?
2. Cred că e pe pian, lângă ziar.
3. Ziarul e aici, dar bricheta nu e nici lângă, nici sub ziar.
4. Caută în bucătărie, pe masă.
5. Nu-i nici în bucătărie.
6. Mai caută, sunt sigură că e acolo.
7. Nu e deloc, și vreau să fumez o țigară.
8. Cu-atât mai bine, azi nu fumezi.
9. Oricum fumezi prea mult.

2. Traducir al español las siguientes frases del rumano:

1. Cred că bricheta este sub ziar.
2. Caută în bucătărie, pe masă.
3. Sunt sigură că nu e nici sub masă.
4. Vreau să fumez o țigară.
5. Fumezi prea mult.
6. Nu ai bricheta, nu fumezi deloc.

3. Completar con las palabras adecuadas

1. El periódico está sobre el piano
1. . . . . . .  este . .  . . . .

2. El mechero está en la cocina, sobre la mesa
2. . . . . . . . .  este  . .   bucătărie, . .  masă.

3. El periódico está aquí y el mechero está allí
3. Ziarul este  . . . .  și bricheta este   . . . . .

4. ¡Busca debajo de la mesa!
4. Caută  . . .   masă!

5. Sigue buscando, estoy segura que está al lado del periódico.
5.  . . .  caută, sunt  . . . . . .   că este   . . . . .  ziar.

6. ¡Quiero fumar un cigarrillo!
6.  . . . . .   să fumez  .  țigară!


Soluciones al tema 3:

Traduzca al español las siguientes oraciones:

1 –Ai mulți prieteni la București?
1. ¿Tienes muchos amigos en Bucarest?

2 –Nu, nu am. Sunt destul de singur.
2. No, no tengo. Estoy bastante solo.

3 –Pentru că ești de puțin timp aici.
3. Porque estás desde hace poco tiempo aquí.

4 –Da, și în plus sunt foarte ocupat. Și voi?
4. Sí, y además estoy muy ocupado. ¿Y usted?

5 –Noi avem mulți colegi simpatici.
5. Tenemos muchos colegas simpáticos.

6 și Dan are rude care locuiesc aproape de centru.
6. y Dan tiene parientes que viven cerca del centro.

7 –Au o casă frumoasă lângă parc.
7. Tienen una casa bonita junto al parque.

8 –Aveți noroc! Eu n-am nici rude, nici prieteni în oraș.
8. ¡Tiene suerte! Yo no tengo ni parientes, ni amigos en la ciudad.

9–Și tu ai noroc! Acum noi suntem aici!
9. ¡Tú también tienes suerte! ¡Ahora nosotros estamos aquí!

10– Nu am prieteni. N-am prieteni.
10 No tengo amigos. No tengo amigos (contraído)


Traduzca al español las siguientes oraciones:

1 Am multe rude care locuiesc la București.
Tengo muchos amigos que viven en Bucarest

2 Sunt singur și destul de ocupat.
Estoy solo y bastante ocupado.

3 Mulți colegi locuiesc aproape de centru.
Muchos colegas viven cerca del centro.

4 Am o casă lângă parc.
Tengo una casa junto al parque.

5 Nu are nici colegi nici prieteni.
No tiene ni colegas ni amigos.

Complete las frases en rumano (una letra por cada punto):

1. ¡Tienes suerte, tienes muchos amigos!
Ai noroc,  ai  mulți  prieteni !

2. Está muy solo y bastante ocupado
Este  foarte singur  și  destul de   ocupat

3. Dan tiene muchos colegas simpáticos
Dan  are mulți  colegi  simpatici

4. Tengo parientes que viven al lado del parque
Am  rude  care locuiesc lângă  parc.

5. No tengo ni casa ni amigos en la ciudad
Nu  am  nici  casă, nici prieteni în oraș.

Quiero Aprender Rumano

No hay comentarios:

Publicar un comentario